Thursday, December 02, 2010

Gosip Getah : Filem Sangap Lubang ? Aku Masih Dara ?

Perghh tengok tajuk pon dh rasa kehangatan 18 ke atas kan. Perhatiian budak bawah 18 jangan baca entry nih!


Dah bertambah teruk dah industri perfileman kita nih, dari nasi lemak 50 sen sekarang ni cakap pasal dara, sangap-sangap lubang plop dah. Sangat tak senonoh, abis dah lah anak zaman akan datang kalau macam nih. Tambah plop nak suruh budak belajar pendidikan seks, lagi lah haru biru. Mungkih kan ni tanda akhir zaman...??


"Aku sangap lubang” (minit 0:47), dalam trailer filem Aku Masih Dara membuat kami terkedu sebentar. Walaupun lucah, Ahmad Idham mempunyai alasan tersendiri. Kata’nya, “sengaja saya buat begitu, jika orang rasa dialog itu menjengkelkan, maknanya ia memberi kesan kepada penonton. Ini kerana dialog itu disampaikan oleh seorang penagih dadah yang memang sudah keruntuhan akhlak.”


Tengok.....takde isu lain ker? Nanti jadi tagline pada anak muda akan datang..hebatlah boleh cakap macam tuh, bangga siot!  
Dalam filem ini, ada juga dipaparkan babak dimana seorang ustaz (lakonan Ashraf Muslim) memberi dakwah dalam kelab malam. Eh, nak pula ustaz masuk kelab malam, ye tak?
Berdakwah memang lah tak kira tempat..tapi boleh ker ustaz masuk kelab malam? Tak kena sekat ke pak ustaz? Kalau macam tuh, semua Imam masuk kelab malam berdakwah..nak? Jangan..rosak mata nanti, kurang pahala nanti.

credit to Oh Bulan

11 comments:

~farhana fabulous~ said...

tu la kan..sekarang da macam2 da..

makcek bukan nenek said...

betoll sy setuju cik liyana ,
x tao dah apa nak jadi .
mmg nnt konpem jg tagline .
haha dorg buat filem x pk panjang .
tao nak untung je .
sobs sobs .
malaysia oh malaysia

FatinSyahirah said...

macammacam lah skarang ni. semua pun nak cerita macam omputih. lol

nazirulhazwan~ said...

sampai skang den pelik, pelakon2 ramai je belakon watak2 islamik, insaf la hape la, tp betol2 xmo lagi insaf, haih

wwwluckylife4u said...

org skang ni dh tak malu2 lagi..sume akn jadi ikutan anak muda skang ni...sape yang bersalah dalam perkara ni..ermmm....ibubapa?anak2? atau yang buat citer?...

d_LA said...

seksi giler pakaian..adehhh..xtaw nk ckp la dorang ni..semoga kite dilindungi Allah..Amin..

ecah said...

makin meletop ayat makin menjadi kegilaan director skrg

AchueJERR said...

err. yea! saye dahh lebih 18. bole bace! ahak. err. ade ehh filem nihh?? mcm selekeh punye filem jehh. euwwww~

- zuriey - said...

dah takde cerita nak buat agaknya..

Jejaka Terhangat said...

adoiiyaii..ni la yg dikatakan sanggup pertaruhkan maruah bangsa utk keuntungan sendiri..low life human..

Jejaka Terhangat: "Saya Tak Support Artis Hiburan, Anda Bila Lagi??"

TiMmiE said...

benci btul bla director bg reason konon2 cerita lucah atau ganas memberi kesan kpd penonton pstu wartawan pun ye kan aje..diorg tu just nk kaut untung je.haish

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...