Wednesday, December 22, 2010

cik liyana ni dah kawin ke belum?

Hahahaha nak tergelak pon ada! Mesti korang kompius kan....kan..sebab entry hati getah banyak menjurus kepada suami & isteri. Cikliyana plop berlagak macam dah kawin!

Bukan apa, saja nak kutip pengalaman orang yg dah kawin..nanti bila dah kawin senang takperlu ragu-ragu..hehehe

jawapan saya tetap sama
belom sayang..nape kompius ke?
Ada sape-sape lagi nak tanya ? 

Kalau dah kawin cikliyana tunggu cik getah hebohkan yek!

2 comments:

cik violet said...

da kawen, nanti invite la ea..hehe

THE LEKAT LEKIT STORY said...

tu la pasal.. kang tak pasal2 org x berani ngorat cik getah.. kekekekeke
KISAH YANG BUAT ORANG MENANGIS

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...