Sunday, November 14, 2010

Adehh..Ada Yang Kena Lastik Ni !

click untuk besarkan
Tak pasal-pasal dah jadi belog lucah la plop! adeh..sape buat keja tak senonoh nih..mentang-mentang lah ada gambar nabil ber-cemolot...kau sedap-sedap jek mencemarkan ini belog yer!!


Dah tu, pagi baca Kerajaan nak tukar matapelajaran sains ke matapelajaran reproduksi?? heh buat ape? nak suh budak-budak pandai beranak..membuat anak beramai-ramai??? tak patut!!

Islam tidak menolak kemajuan dan kesejahteraan, tetapi menuntut supaya umatnya sentiasa bersikap sederhana dan wasatiah dalam menjalani setiap jalan kehidupan tanpa mengenepikan prinsip-prinsip asas syarak dan tradisi. sumber utusan
Yang menjadi cabaran hari ini bagi remaja adalah mengimbangi antara mana benar dan mana yang salah. Jalan tengah seringkali dianggap jalan yang selamat, tetapi ia haruslah berlandaskan prinsip dan ajaran yang betul dan bijaksana.

Hah tengok, bukan nak menolak kemajuan. Kalau tolak kemajuan nanti jadi katak bawah tempurung...tak pasal belog hati getah pon tak wujud kan!..Tadi kat pesebuk tengok gambar budak-budak muda berpeleseran sambil peluk-peluk..manja-manja..."ehhh tak malu ke ? Nak  tunjuk kau tuh romantik ke? " Memalukan jek, tambah-tambah kalau makbapak kau tengok hah, macamane? Pergi siap lengkap dengan baju kurung..masuk toilet awam kau tukar pakai dedah-dedah...hebat kan. 

Cikliyana ni pon bukan baik sangat, tak mengaku pon yang diri ni sempurna sangat. Tapi kita belajar dari kesilapan kan...dunia percintaan memang indah tapi kalau sampai kau lupa diri...hancur lah wey! 

Siap...tunggu kau aku lastik laju-laju kang! Budak sekarang nih...tak senonoh..guna internet tak terkawal! 

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...