Tuesday, January 25, 2011

Gosip Getah : SAH ! FASHA SANDHA & JEJAI PUTUS !! Puncanya Nora Danish ?


Dah takde jodoh lah tuh Fasha, Tulah orang cakap bukan cikgetah cakap..kalau kita rampas yg orang punya, benda tuh takkan kekal. Eh..bila masa plop Jejai jadi benda..uhmm skip ! 

Tapi kenapa orang sebuk duk cakap Nora Danish nih penyebab meraka putus cinta? Sebab Nora Danish hasut keluarga mertua ke? Apa-apa pun Rayqal yg berhak dapat Jejai..bukan Fasha. Fasha nih banyak sangat kontrol-besi nyerr..last..uhmm takdapat ! Kurangkan lah tunjuk kemesraan depan orang..kalau dah sayang sangat..kahwin terus bukannya masing-masing tak berduit.. kan?

Apapun jodoh ditangan Allah, mungkin jodoh Jejai & Nora Danis masih kuat..kita pon tak tahu kan. Tabah lah Fasha oiii..jangan berbikini lagi yerkk...heeeeee. Ni komen Jejai pasal bekas bini dia :


“Dia (Nora Danish) tidak pernah masuk campur urusan peribadi saya. Apa yang berlaku antara saya dan Fasha sehingga menyebabkan kami berpisah tiada kena mengena dengan orang lain,” katanya menerusi e-mel yang dihantar kepada wartawan Harian Metro, semalam.
Kenyataan Jejai itu sekali gus menamatkan teka-teki yang sebelum ini dicetuskan Fasha atau nama sebenarnya Nur Fasha Sandha Hassan, 27, apabila berkata hanya dia dan Jejai yang tahu mengenai status terkini perhubungan cinta mereka.
Kiriman e-mel Jejai itu juga secara tidak langsung membersihkan nama Nora atau nama sebenarnya Nora Danish Mohd Hanif, 29, yang sebelum ini didakwa menggunakan keluarga bekas mentuanya untuk memutuskan hubungan Jejai dan Fasha.
“Saya pasti dia (Nora Danish) tidak pernah gila talak. Dia sedang mengenali seseorang, malahan saya mengenali lelaki itu. Dia seorang yang baik dan dihormati. Fasha juga tidak pernah mengugut saya. Itu adalah pasti. Dia bukan seorang yang berkelakuan begitu,” katanya.


Jadi jangan nak salahkan Nora Danish yerrr...dia ada hak demi anak dia ! lagipon kata Jejai Nora pon tengah berkenalan dengan seseorang ..moga ada jodoh lah kan. Eh..dulu Fasha canang nk kahwin dengan Qabil Ambak kan..last tak jadi..uhmmm..

kredit : Harian Metro


14 comments:

Syazwana said...

padan muka fasha.
what goes around comes around.
kalau dah rampas tuh memang tak kekal jugak.
opss teremosi plak.
xD

afni+hafiz=dani said...

happy2!!hehe..tu la rampas merampas lg..padan muka

Cik Liyana said...

@syazwana : opss..teremosi plop...doa kan yg terbaik jelah untuk Fasha tuh

@Aini: dah nasib dia xde jodoh...kecian dia

Nadya said...

Haaaa..tengok..rampas lagi suami orang..
Pasni jangan depress sampai ambik ubat tidur bebanyak pulak

bun_nee said...

comelnyeee nora.. ehaiiii

Cik Liyana said...

@nadya: opss..nty jadi cubaan bunuh diri plop kan..

@bunnee: comeyy kan...heee

Haa Fakihah said...

hemm nak kate karma takleh, ni dh takdir. yg pasti jgn wt naye kt org. :)

Cik Liyana said...

@ha..bbetul tuh...jodoh dia xdop ngn jejai...

MiMie AddNin said...

yeah...
what u do, u get back!!
hehehe

unieMARKS :) said...

haha , karma !
aww , nora comeyy ;)

kun said...

menggelabah jek fasha panda tu hehek!

diana said...

fasha mana boleh di buat bini..
setakat teman untuk ringan2 boleh la..
hehhehe

AIN SYAFIQA AZMI said...

YESS!!!FINALLY!!dis wut i've been waiting 4...mmg da agak bnda ni jd...gpon lau sbb nora pon ape mslhnye kn,diorg ada anak berdua,diorg pna bkawin & idop bsama...fasha 2 sape je...hehe =p

:: noremy anak rahmat :: said...

follow & BW..

mehla jenguk belog ai..

salam kenal! (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...