Monday, November 15, 2010

Berita : Ramai blogger puji ...Dalam Botol

gambar pinjam

"Ramai yang teruja mahu datang untuk menonton sendiri filem ini. Jemputan hanya dibuat kepada 50 orang tapi yang hadir lebih 60 orang. Antara penulis blog yang hadir ialah Ajami Hashim dan Klubbkidd. Saya gembira melihat sambutan yang diberikan mereka. Daripada respons yang diberikan ramai berpuas hati dengan hasil filem ini. 




Filem yang menelan belanja RM800,000 itu memaparkan percintaan kaum sejenis namun digambarkan dalam bentuk berhemah tanpa babak cium dan seks seperti kebanyakan filem Barat. Turut membintangi filem ini ialah Fauziah Ahmad Daud, Normah Damanhuri, Jalil Hamid, Pekin serta pejuang makyung, Rosnan Rahman.

Ramai ke yang setuju? Takde nampak pon kat setiap belog yg hati getah jalan-tangan. Korang pernah nampak ke orang puji - sanjung cerita nih? Bagi cikliyana yang agak kolot nih, cerita macam ni takpatut ada pon. Kenapa Malaysia nak buat sangat cerita macam nih? Nak sokong KEKASIH SEJENIS ke? Banyak lagi cerita lain yang boleh kita buat...ni tak asik cerita pasal nasi lemak 50sen , cerita hantu , mat rempit , peluk-peluk sakan adegan ranjang..tu jelah modalnya. Yang Islamik...boleh bilang dengan jari..
 
Berita penuh : Metro

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...