Thursday, December 23, 2010

Gosip Getah : Girlfriend Khairul Fahmi

Sape-sape yang minat Khairul Fahmi tu jangan dok perasan-perasan dah ek ! Hati Khairul Fahmi dah lama dimiliki oleh seorang gadis ini dari Kuala Lumpur.


Ketangkasannya menangkap bola menawan hati gadis-gadis..auwwww encem ! Gayanya yg ala-ala korea menarik hati cik getah..apek pon muka apek lah !


Hati Khairul Fahmi yg lahir di Kota Bharu pada 7 January 1989 ini telah di miliki.
v
v
v
v
v
v
v
v
v
 Ni lah gadis nya


Nama gadis ni Aimie Harmelia @ Elia , seorang gadis kecik molek muka campur-campur gitu dari Setiawangsa . Muka dia macam sape ek..ala ada iras-iras muka selebriti 


Shasa Bashir

Mereka sama cantik & sama padan, muka ala-ala campur-campur gitu !




Elia & Khairul Fahmi

Ayooii sedey ke...Doakan mereka bahagia sampai ke jinjang pelamin yer!

Nak baca tentang kisah cinta, bagaimana mereka bertemu & si Elia ni tak jeles ke Khairul Fahmi ramai peminat..sila ke

v
v
v


15 comments:

efa said...

0o..penjaga gol malaysia tu erk..waah..bru taw dya dh ada gf seh hehehe :)comey la gf dya...sama padan eh :)

Elia Si Jejariruncing said...

waahh..terharunya saya..thanks dear..abes la nnti jatuh dh market apex..huhuhu

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

nasib baik dia muda dari GKSB kalau tak dah lama GKSB ngorat hahaha

=P

My Little Diary said...

salam

semoga mereka bahagia selamanya.. huhu

Cik Liyana said...

Elia: jangan risau...your apek tetap on top! semua org jeles dengan u..huhu termasuk i.

efa : kan..cantik kan..wonder muka baby dorg nty mcm mane..ala arab + cina = comey sangat !

GKSB : betull...cikliyana pon sama..seb bek tak ngorat

Mylittediary : mudahan..amin !

shera haifa said...

baru smlm baca ksh mereka..menarik.smoga brbhgia buat mrka ber2..

rossoneri said...

uit setiawangsa, dekat je

Elia Si Jejariruncing said...

cik liyana: mana tahu saya ada mix arab ni? tu la..kitorng slalu wonder cmne la muka anak kami. mata bulat ke sepet, rmbt curl ke straight,tinggi ke pendek..yg penting kulit comfirm cerah la..hehehe

efa:thankss *blush*

GKSB: laa.. jgn ckp cmtu..nk minat bole je..jgn ngorat dh la..huhu

Mylittediary: tq..aminn

p/s: sorry cik getah.bt blog kamu cm blog sendiri =p

Cik Liyana said...

Elia : takpe...i lagi suka u tolong jawab..takde mereka tertanya-tanya. sebab i xleh jawab soklan dorg..hehehhehe tgk final tak..berdebarnya...habis nafas dibuatnya.

Zur@ZaRi said...

moga diorang bahagia hingga ke akhir hayat hendaknyer=))

~ PIJA ~ said...

ish..akak baru nak g tackle die...

misyamissyou said...

hehee..nasib tak bpe into him..hehee..cantek gf dia ^_^

AesyaZealous said...

cantiknye gf!! wah semoga berbahagia

bun_nee said...

gosip yeeee

Anonymous said...

cumeell la awek dia..mcm knal je elia ni..skola aminuddin baki ke ni??? heee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...