Tuesday, February 08, 2011

Kita main cinta kat pagar lepas tuh Kunci okey...romantik kan !

ohhh romentikkk...suweeeettttt......

Semalam tengok Awan Dania kat Astro, then ada tunjuk satu tempat dekat Seoul, South Korea nih. Tempat  orang main mangga-mangga hati.







On Mount Namsam in central Seoul, North Seoul Tower is Asia’s most popular location for love padlocks. Along the fence that encircles the tower are thousands of locks hung by locals and foreign couples to symbolize their love. Most of the love padlocks on North Seoul Tower are signed and often contain special vows


Abang, bila kita nak main mangga-mangga nih? kita beli yang besar sekali eh..senang sikit nak cari..hahhaaa


Sebenarnya ada 6 tempat letak mangga cinta nih kat dunia..antaranya..


Pécs, Hungary




Cologne, Germany




Moscow, Russia




Rome, Italy




Huangshan, China



Malaysia



hahhahaha, kat Malaysia memang takde yer jadi jangan cari. Rasa geli-geli tak baca entry nih..hahahha

3 comments:

NuYun ZaiLan said...

hahaahha...
yang kat malaysia yg tak tahan tu...
huhu

NuYun ZaiLan said...

kat malaysia yang tak tahan tu..
hahahahah

Hetty Hernani said...

sy sgt suka simbolik padlock nie... mmg nk pegi sana 1 hri nanti.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...