Monday, February 21, 2011

Couple ngan abang body ketak-ketat !!

HEEHEEE entry ni gak gatal eh.......sebab cikgetah tengah bercinta dengan abang Mejar body ketak-ketak. Kerja TUDM gitu...Hahhahah kelakar seyhh! Dia kata cikgetah nih ego..berlagak keras kepala..last-last lembut jugak hati bila dah dipaksa. Dia cakap cikgetah nih, lagi degil dari musuh negara..hahhahaa.



eh...kejap ni mimpi jek. Berangan banyak sangat cikgetah nih, hehehehehe.....tapi kan..semua perangai di atas memang tepat... memang tu lah cikgetah yg sebenar.So kepada dia, anda kena tahan sabar dengan saya yer! jangan marah..bye !

5 comments:

ahsfantasy24 said...

hehe..
die kompem pnyabar tuk
lyan krenah hati yg trsayang :)

qaleesya said...

hahahha bertemu jodoh doh ko

Cik Liyana said...

aiyaakkk..kan berangan tuh semua...hehehe insyaAllah ada lah tuh nnt kot..mno tau kot mimpi jadi realiti

rizwan's sweetheart said...

hiii... tkot abg body ketaq2...

cok liyana... fda ada entry pasal cbox. nak mtk cik liyana tolong ajar leh?

rizwan's sweetheart said...

cik liyana... fda baca entry tu sampai abes... maksud fda kat atas... fda tkot & xsuka tgk org laki body builder... mcm monster. hehehe... bkn fda ckp cik liyana btol2 kapel ngn dorg... tq ea ulasan cik liyana... mugkin org tu kecik ati kot fda tak wat tag dia...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...