Tuesday, January 04, 2011

Gosip Getah : Memey Tinggal Serumah dengan Norman .




Adeh la Memey wey, tak serik ke kena tangkap khalwat? bangga sangat dapat duk serumah..tak takut yang kat atas sane ke??? Kalau yer pon dah tunang, mane boleh duk serumah !!! 


Kata Abby, dia sedang menyiapkan anaknya pergi ke sekolah. Iyalah, semalam kan hari pertama persekolahan sesi 2011. Disebabkan Norman Hakim lambat sampai untuk menghantar anak mereka ke sekolah, maka Abby menelefon Norman Hakim. Kedengaran suara Memey Suhaiza mengangkat telefon & membalas, “kejap-kejap, abang tengah siap.”
Anak-anak pun tertanya-tanya, “eh, apasal dia angkat”. Kemudian Abby bertanya kepada Memey Suhaiza, “Perempuan gatal, tak malu ke angkat call aku ni? Bangga sangat nak tunjuk duduk serumah?” Dengan selamba Memey menjawab, “Biarlah, sibuk je.” Dengan segera telefon dimatikan. Kata Abby, perkara ini bukan baru berlaku, sudah lama sebenarnya.



kalau sekali lagi kena tangkap, confirm kau memang salah takyah nak mengadu tak bersalah ! Ishh....tak suka dia nih !! Gedikk ! 

komen Memey :


“Salahkah saya jawab telefon tunang?” kata Memey memulakan perbualannya. Baginya, menjawab panggilan telefon untuk tunang bukan’lah perkara yang besar. Ya, isu jawab telefon tak besar. Tapi yang menjadi isu, terang-terang kantoi duduk serumah dengan Norman Hakim, padahal kahwin pun belum lagi.


Memang tak malu !!!! Bertaubat lah wey..!!!

sumber : ohbulan.

6 comments:

luvYOU said...

ish!
tak serik!

AdiaLuze said...

Doakan lah diaorg ni insaf, bertaubat dan boleh menjadu=i hamba yang lebih baik untuk tahun 2011 dan seterusnya...Aminnnn...

P/S : Takyah la nak marah2 sangat...nanti lekas tua...Lagipun, Mmendoakan sesama makhluk adalah lebih baik..Betul tak dik? ^_^

Rara Farah said...

artis skrg..yg slh tu bg dye tak slh....islam tp hnya pd nama..macam2

::nuRuLaDHar:: said...

adoi..macam2 kes skunk ni...

C28su said...

mmg nak kena lastik la jantan ngan betina tu kan....x reti2 serik...ni betul punya muka kulit ****...

Nur Fatin Nabila Zeeyan said...

amboiii. gedik betul.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...