Friday, December 24, 2010

SELAMAT TINGGAL DUNIA HATI GETAH !

Salam semua, apalah nak jadi dengan cikliyana dah jadi malas plop nak update.


Sebenarnya cikliyana dah putus asa...huhuhu..kenapa kempen nuffnang kat belog ni selalu keluar tengah malam ! Malu ke segan ke ? dah cuba macam-macam tips nak naikkan trafic tapi tulah..tak contistent jek..kejap naek kejap turun. Hidup segan mati tak mahu. :(






Nak dapatkan BE lagi lah...susahnya lah..wahai cik nuffnang tolonglah bagi banyak lagi kempen kat hati getah nih. Sekarang ni kempen Jipaban tempat shoping secara maya jek yg ada kat sini, kadang-kadang Astro bijak memang bijak & celcom tapi kat dalam earning nuffnang macam tak update jek. Yang dah expired poh masih bertempek kat situ.


Kepada nuffnang tolonglah cik getah yg kolot ini...amik kempen tolong tempekkan. 

5 comments:

padin said...

hehe teruskan berusaha.. jgn mudah putus asa ya?

zaL_cdpx said...

cian dia... sob..sob

~ PIJA ~ said...

den pun tak penah dpt BE..hihiii

Rara Farah said...

cikliyana getah..npe xtnye kt encip nuff jew..hntr ticket pertnyaan tuh....maybe pasni ade BE

eiela said...

ala kenapa nih. happy blogging k, jangan tension-tension. insyaallah nanti dapat la tuh.

Latest Entri :
1) Contest Cerpen Sesedap Rasa
2) Tips Temuduga Pembantu Tadbir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...