Saturday, December 04, 2010

Lesbian Hebat ? Gay Macho ?


Nana, Nani sayang sangat kat Nana !! Sayang Nani kat Nana lebih dari seorang kawan..sudi tak Nana terima Nani sebagai kekasih ?

Mat, Aku betul-betul sayang kat kau! Kau tak boleh kahwin Mat ! Aku tahu cinta kau bukan untuk seorang wanita..hati kau pada lelaki Mat! Biarlah kita harungi hidup nih bersama..persetankan persepsi orang ! Bukan dorang yang bagi makan, minum & duit kat kita ! Go to hell lah korang! 

OMG..ohhhh makcik gayah ape nak jadi nih! Anak sape tuh, makbapak dorang tak ajar ke? Tak cukup ilmu agama ke?

Perkara di atas memang betul-betul terjadi dalam masyarakat moden kita sekarang kan, bukan setakat terjadi tapi kadang-kadang dah jadi satu kebanggaan sampai wujub kelab-kelap VVIP untuk golongan macam nih. Zaman nabi-nabi kita dulu pon dah ada golongan macam nih, maknanya berterusan lah kan. Allah jadikan kita berpasangan tapi bukan untuk berpasang sejenis ! 

Benci, meluat , "hey korang ni takde akal ke" , "best sangat ke sejenis..sama type jek..apa yang kau ada aku pon ada..tak adventure langsung !" Cikliyana cukup angin dengan golongan macam nih, dorang nih kalau kita nasihat pon, dorang akan buat tak tahu jek, buat telinga kuali sampai kan ada yang cakap " dah nak buat macam mana dah naluri aku macam nih "..ehhh please lah wey orang boleh berubah cuma kau jek yang tak nak berubah kan?

Cikliyana pernah kenal kawan-kawan macam nih, dan mula-mula kami tak perasan langsung yang mereka tuh pasangan sejenis..ingat kan "best friend" tapi.."very closed friend" rupanya. Ada pulak yang pada mulanya tak terjebak dengan kegiatan tak bermoral nih tapi bila dah di pujuk rayu terus cair wey...lama-lama ketagih! Jangan mencuba benda yang bukan-bukan yer ! Siapa yang malu...keluarga & masyarakat sekeliling. Nak kahwin pon tak boleh, sampai bila nak menderita? Nak anak sendiri...memang takdapat lah sebab korang sejenis!. Insaf lah wey..! 

7 comments:

Faisal said...

setuju cik getah..benda mcm ni mmg berlaku.terus msyrakt kta skrg ni

fiDooo said...

memang itulah yang berlaku kan, secara luaran memang tak nanpak pon gaya diorang tu sebenarnya...

zaL_cdpx said...

NAK ANAK SNDRI? LEH JE.. amik anak angkat. hahaha

dunia akhir zmn. umat nabi luth dlu nie.., smue tjadi blk akhir zaman. naluri nie dtg dr dlm perot lg tw ! bukan la aku nk slhkan ibu mengandong atau bapak 'pukul' serong tp naluri mak tu ! nak sgt anak pompuan,. treat kndungan mcm pmpuan, last2 anak laki. adoii...
ape2pn.., same2 r kite bdoa agar smue golongn nie mndapat hidayah ALLAH. aminnnn... (huyooo.. cramah)

THE LEKAT LEKIT STORY said...

tu la pasal.. selera kalau dah pelik.. memang memualkan bila org tengok

Mata Hati said...

budaya songsang ni dah jadi amalan biasa dlm masyarakat kita

Hasrol Nizam said...

seriously tak tahu la apa yang ada dalam fikiran mereka2 ni..

Pendapat anda?
blog Serol-Nizam

♥ Roshazzy Shag ♥ said...

Shag pun tak suka diorang! Jalan nak pegang2 tangan. Tak de dah malu malu, sorok sorok skrg ni. Kat Mid contohnya. Berlambak pasangan sejenis dok date! Kadang2 siap kiss pipi. Alahai. Nasib tak kiss mulut =.="

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...