Tuesday, November 09, 2010

Ini Hal Wanita !!



Taksuka walaupon dapat free! Benda ni dapat dah lama sangat dah..baru terbukak hati nak try...tapi skarang dah tertutup terus! eh..tak..tak...tutup jek tak kunci pon.

sape pernah guna tuala ni? yang pempuan jelah jawab..kalau laki pakai jugak...pelikk molep!! cik ponnn..pon tak pakai kan?!

Cikliyana taksuka sebab besar sangat lebar sangat macam pakai pampers budak! satu jek yang rasanya boleh cuba... pantyliner kot..takpon yg nipis-nipis tuh...ape ntah nama dia tapi boleh guna masa period dah nak abis sangat. (takperlu habiskan pantyliner..kedekut kan).

Biasanya guna Kotex dan kotex..yg lain boleh pakai cuma tak gemar..eh..perlu ke semua tuh..gemar gemar lah plop! Tapi perlu.....sebab keselesaan terletak pada pemakai tuh sendiri! takkisah lah kalau Yuna ke Adibah Noor suka ke, dah kalau cikliyana tak suka takkan nak lastik dalam hati cakap..suka...suka!! 


Nota Getah :: apapon..sokong lah yuna dan adibah noor!

3 comments:

~ PIJA ~ said...

akak suke pakai librese..rase ditutup je sumenya..rase selamat gitu...hihiii

Rara Farah said...

librese??xrjin nmpak pon...huhuhu...stayfree plihan sy...haha

Cik Liyana said...

pija: ala akak..saya xleh curang lah ngn kotex...huhuhu

raja farah: ala..yg iklan yuna tuh...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...