Thursday, November 11, 2010

Gosip Getah : Dita Mari Menari Cabut Tudung demi Mari Menari !





"Saya bukan nak riak atau nak cakap saya ni baik. Hakikatnya, orang yang tak tinggal solat 5 waktu pun belum sah dapat masuk syurga. Sesungguhnya bagi saya, siapalah kita sebagai manusia biasa untuk menghukum atau menilai seseorang berdasarkan luaran saja.


"Pun begitu, selepas berbincang dengan suami dan kerana tidak mahu mengecewakan hasrat anak yang mahu kami beraksi dalam MM , saya pun telah bersetuju untuk buka tudung," kata Dita. yang mudah mengalirkan air mata.


“Saya akan berimej seperti dulu. Saya buka tudung pun kerana masuk pertandingan sahaja. Sejujurnya, mak mentua saya seorang yang alim. Dia tak ada pula marah dengan tindakan saya,” kata Dita.


kredit murai


Adeh..makcik oiiiii!!!! Takkan lah semata-mata nak masuk program TV makcik sanggup buang tudung sanggup dedah badan makcik yg agak slim tuh!!! Lagi satu makcik boleh terkangkang-kangkang buat split yang hampir berjuta-juta rakyat malaysia menontonya! 


Saya rasa, mertua makcik tak marah mungkin sebab dah malu. Cik abang suami kepada makcik, di dunia mungkin boleh berdiam diri tapi di akhirat seksok boleh ke???



Puan Rudita berkata, beliau buka tudung bukan atas paksaan atau hasutan sesiapa, semuanya atas kerelaan hati. Malah beliau sudah dimaklumkan oleh pihak produksi dengan risiko yang akan berlaku kerana sebelum ini Puan Dita kerap muncul dalam program-program terbitan Astro.
Apabila ditanyakan mengenai imej selepas terkeluar, Dita berkata bahawa beliau akan kembali berimej tudung seperti biasa.

14 comments:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

errr....

bleh plak cam tu??

kobEj0rdan~ said...

sengal bukan??aku mmg rase nak tampar jer org cmni.fish!

...NZC... said...

xda maknanya buka tudung, pas tuh pakai balik.. pakai je la.. nak menari pun pakai je la..

Mama Zara said...

kalo cmni lah gayanya, mudah2an cepat lah terkeluar :(

Siti Mashitah Saidin said...

la... cam tuh pon ada,,, haish... xphm btoi~
:P
pakai tudung niat apa?? bkak tudung niat apa?? :P

Bulan said...

sedey sedey~

ChiKeDees said...

hingat owang pakai tudung xleh glam ke haper?!! kan kan..look at wardina dll i like

Adlina Husaini said...

thanks atas perkongsian tersebut..tak sepatutnya dia kaitkan pasal sembayang 5 waktu kerna semata-mata nak sokong tindakan dia bukak tudung tu..

hampeh punya olang!

Melati Qistyna's Mummy said...

hadooiii...

alinac lover said...

erm.xpe la dia nak mcm tu gak..

apa nak kata lagi.hope kita jgn la mcm tu~

SINGALAUTMETRO said...

Mak cik ni tertinggal keretapi! Atau sedikit keras, mak cik ni tak sedar diri!

Ummi AmnaAmzar said...

Dunia akhir zaman...yg haram di halalkan.. kalau dah sedar diri kita islam,malah dah dihujung usia punnn...x payah la terlibat dgn hiburan yg syubhah mcm ni..sedih ummi...na'uzubillah jauhkan lah kami dari yg lagha begini...

Ummi AmnaAmzar said...

Dunia akhir zaman...yg haram di halalkan.. kalau dah sedar diri kita islam,malah dah dihujung usia punnn...x payah la terlibat dgn hiburan yg syubhah mcm ni..sedih ummi...na'uzubillah jauhkan lah kami dari yg lagha begini...

PINKMARGENTA said...

erkkk?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...