Thursday, November 04, 2010

Ibu panggil anak SETAN !!!

~Lukisan buruk ni gambarannya~


Tergamak seorang ibu boleh panggil anaknya dgn panggilan tu SETAN!! wooiitt...tau lah tuh anak tiri kau tapi tuh budak kan! Agak2 lah weh...semua org kot tengok ko!! Benda ni jadi masa nak gi amik ayyan kat umh pengasuh dia ptg kelmarin. Makcik sewel tuh tinggal bersebelahan ngn umh pengasuh ayyan tuh. Orang indon tapi kawin ngan duda malaysia ada anak. dah tau ko tuh dapat anak free and dapat kerakyatan tetap..buat2 lah berubah wei!! bukan nak ngumpat ek..tapi kat bahu anak dia ada tatu! yer..tatu cicak!! Bulan puasa pon takpuasa selamba badak jek laung2 pekik2 terlolong suh anak tiri dia buat airpagi2 terang2 tuh! apa nak jadilah.....huhuhu

Nota Lastik !!Makcik berubahlah yer, jangan salahkan anak-anak kalau esok2 anak tuh jadi setan. tuh semua berkat dari mulot makcik yang busuk tuh. sekian terima kasih...bengang campur malu sebagai perempuan, sepatutnya bberadab dan malu lah sikit kat org laen.

3 comments:

Weeda said...

bahaya kan..kata-kata ibu tu kan doa..

MiSs TOrA said...

ishh..kasar tu bahasa makcik indon tu hehe..x patt btol la..moga3 dia sedar diri le ye..=)

Cik Liyana said...

betol tuh weeda! doa..nak suh anak jadi mcm dia la kot..huh!

tora, a'ah kasar gila! bayangkan jela, cikliyana ngah lalu depan dia kot..boleh plop dia laung2 pgl anak dia setan. HUH nganga kejap..shock sangat masa tuh!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...