Monday, November 15, 2010

Gosip Getah : Ber-cemolot Perkara Biasa


Hah, bagus sangat lah tuh, ber-cemolot sekarang nih dah jadi perkara biasa! Artis pon dah boleh bangga-bangga kalau boleh buat aksi ranjang dengan jayanya. Nak jadi pelakon hollywood lah kot! Ish, apa nak jadilah, mungkin kita dah makin dekat dengan kiamat..."Ya Allah, ampunilah dosa-dosa ku dan keluarga ku ..tempatkan lah mereka di dalam golongan yang Kau kasihi..amin". Berubahlah selagi kita diberi peluang untuk berubah.


wajar atau tidak untuk berkongsi kisah pasangan kekasih bercium ini kepada anda. Namun, atas dasar berkongsi pandangan serta ingin menyelamatkan moral anak bangsa, kami berpendapat kisah ini wajar dijadikan pedoman agar anda menjaga tingkah laku, tidak kira’lah remaja mahu pun dewasa.

Pasangan kekasih dengan selamba bercium di khayalak ramai (tepi jalan) sambil aksi ghairah mereka dirakam oleh rakan-rakan yang menyorak kegembiraan. Sudah’lah berpeluk ghairah, pasangan muda ini memang tiada adab, malah memalukan bangsa.


Video selama 2:23 minit ini memaparkan drama swasta gadis berumur lingkungan 16 tahun ini yang menangis & merayu agar si lelaki tidak minta putus cinta daripadanya. Biasa’lah budak-budak baru nak up, si lelaki ini dikatakan merajuk dengan teman wanitanya kerana si gadis itu hendak memilih KLCC daripada memilih dirinya,
Anak sape lah tuh...kesian makbapak dorang. BODOH kan...cam muka tuh...kenali mereka. Nama lelaki tuh Han ke? Kawan pon turut bodoh! kalau aku bawak kereta kat situ...nak jek aku langgar sampai mati..eee..geramnya!

5 comments:

Ajie Mohd Tahir said...

eei!tak malu betul.lastik je.
ingat bagus sgt la tu.murah btul maruah.org ktwe bkn ape.dok ktwekan kebodohan dorg tu.

astaghfirullahal'azim.
jauhkan lah~

saya_arief said...

bila mana malu tiada dalam kamus idup.

AchueJERR said...

eeewwww..
tolong laa..
muke bia tak cantek, asal kan perangai cantek..
nih takk..
due2 muke ta seberape, perangai lagi haram..
buruk!

Cik Eka Katsumi said...

x malu langsung..grrrrrrrrr..
geram tengoknyer....asal x bukak baju je kat tepi jalan tu...
baru rase malu ke x...

CekLa said...

pilih KLCC lg baguih!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...