Tuesday, November 30, 2010

CikLiyana Minat HidupBarat !

Hah, ape cikliyana minat HidupBarat..ceh cakap tak suka seksi-seksi tapi minat barat-barat lah plop! Hey, jangan salah pikir yer adik comey kakak cantik abg body ketak macho encem-encem, cikliyana ni minat kumpulan WESTLIFE ! Ala, penyanyi barat tuh, yang ada Shane Filan si pendek yang macho, Mark Feehily yang putih selepok bibir merah tuh, si Brian McFadden yang rambut belah tengah ala tomok, Nicky yang kiutmiut dan jangan lupa Kian Egan yang macho pendiam tapi nampak bijak tuh! Hah amik kau semua sekali masuk list! Tapi, bukan setakat gila minat WESTLIFE, cikliyana pon minat BOYZONE. BSB tak layan sangat, kurang best sikit.





Dulu masa zaman sekolah menengah, memang gila lah kat band omputih dari Ireland nih sampai kan makcik sedara semua tahu sampai kena perli-perli! Zaman anak remaja baru nak naik kan, mesti dan mesti kumpul poster, majalah, VCD lirik lagu omputih nih! Tambah-tambah zaman tuh, ada orang duk jual kad nama yang dalam katelog tuh, apa lagi tempahlah yang ada gamabar westlife baru lah gempak! dan yang paling hebat, bila korang nyanyi hafal lagu omputih, kompon budak-budak lain cakap kau terer English, padahal hampeh! 

Peberet lagu WESTLIFE, Season In The Sun, Flying wothout Wing, I lay My Love On you, My love, Uptown Girl...banyak lagi kalau senarai semua abis lah korang kena layan cikliyana nih! Hahahahaa..

Kalau lagu BOYZONE , paling minat & gila-gila remaja ialah lagu.......Everyday I love You..hah gedik kan! Lagu lain pon best, contohnya No Mather What, & Words.



Eh, Jom layan lagu nih, bayangkan laki korang ke, bakal laki ker nyanyi lagu nih kat korang masa korang merajuk...mesti lelehlah air mata hidung! Teruja terharu lah korang! 


1 comment:

AiDa AzRyN said...

Owh! aida pun suka lagu westlife! season in the sun dan uptown girl! suke sgt! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...