Monday, November 15, 2010

BALIK KAMPUNG HOREEY!!

Setelah se-purnama meninggalkan Tanah Rendah Sekebun Bunga...hamba pulang ke Tanah jajahan Kota Bharu. Malam ni bertolak lah hamba ke tanah kelahiran, ketiduran yang sedap tanpa diganggu bunyi ayyan memekak "along...jomlah bangun kita gi beli susu adik!!!!!" takdelah bunyi.. "Hah tengok ape tuh,,, gelak-gelak ape tadi..tak ajak ayyan pon".


Berhenti kejap menjadi chef tak bertauliah, bersambung semula selepas raya haji bagi masakan berasaskan DAGING sepenuhnya. Bertambah gemuk lah kau wahai cikliyana! Sangat seronok bila dikutuk oleh sahabat roy..:yes..kau boleh kutuk kaw-kaw pasni..boleh tatap muka bulat ku yang akan bertambah bulat dan kau makin kurus..hek taksuka kau!! " 


Malam ni, berdrama lah kita di atas jalan raya..bermandikan cahaya lampu..sampai ke destinasi yang dituju! "ayah su, nanti kita gih jumpa tok bomoh nyuluh ehh...kita cari sape yang berani sangat curik motor kesayangan ayah su tuh" Jaga kau pencuri!!!

Ketika entry ini ditulis, penulis atau cikliyana owner Hati Getah telah berada di dalam perut kereta menuju ke Kota Bharu. Hebatkan kuasa teknologi! Ni adalah entry yang telah dijadualkan oleh robot. sekian.

SELAMAT MENYEMBELIH KORBAN!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...