Friday, October 22, 2010

Nokia C3 kaler Pink !!



Engkau laksana bulan, meniynari mataku! Oh...saya mahu ni!! Nokia C3 ni betul-betul wat cikliyana ni jatuh cinta pandang pertama!! Kali pertama aku melihat kau di paparkan dalam surat khabar metro semalam, aku terus menjatuhkan cinta ku pada mu. Akan ku dapatkan kamu wahai En. Gadget! Tapi takmungkin cikliyana beli kaler hitam or putih tuh, SAYA PILIH HOT PINK! kamu bagaimana...hahhahahaa!


Phone C3 ini memang amat ekonomi dari segi harga yang kurang daripada RM500 dan lebih menjimatkan masa untuk si pemakai dari segi kepantasan menulis SMS. Setanding dengan Nokia E-Series yang lainnya. Tidak dengan ciri-ciri istimewa daripada sudut reka bentuknya yang menarik dan juga dengan hanya menjadi kelengkapan software sosial di C3 malah C3 juga menawarkan kesambungan Wi-Fi untuk mereka yang tahu menggukannya, kamera dengan beresolusi 2 Megapiksel, layar skrin 2.4 inci dan menyokong sehingga 8GB simpanan pada kad microSD. Menyokong EDGE, dan belum support untuk 3G.

Untuk lebih informasi mengenainya, sila klik kat sini (celcom.com.my/celcomexec/promotions/nokiac3). 



Tak banyak yang istimewa tapi tak penting bagi cikliyana yang kurang minat ngan gadget ni sebab lagi suka guna laptop dan phone guna untuk sms and buat panggilan jek, camera digital untuk amik gambar.







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...