Friday, October 29, 2010

Lagi Budak Perempuan Dibunuh Sumbat dalam Beg !!

Pembunuh gila dan takwaras..mintak cepat kena hukum!!


Ya Allah kau selamatkanlah keluarga ku, jauhkanlah mereka dari segala malapetaka, kejahatan manusia yang bertopengkan syaitan dan azab api neraka.

Makin banyaklah bunuh-bunuh ni kan. Jadi takut nak keluar dari rumah, tapi takkan la semua nak hujung jari!! Makin besar la punggung gitu! Kalau, gadis ke wanita dibunuh dirogol, dibakar atau di lagi-lagi kan, kalau budak pulok, culik bunuh bakar..aishhh macam-macam! Sebab tulah, adik cikliyana, Aesyah yg baru darjah 2 tu kami tak bagi keluar maen luar dari pagar rumah, bukan nak suruh jadi kera sumbang tapi taknak apa2 jadi. Sesal dulu pendapatan, sesal kemudian dah takda guna!! 


tengok berita hari ni kat metro:

AMPANG: Mayat seorang remaja perempuan dipercayai dibunuh ditemui dalam beg pakaian berwarna hitam dengan tubuh dan kakinya dilipat bersama-sama sejumlah pakaian, semalam oleh Mohd Jamilul Anbia Md Denin dan Ahmad Tajol Ansar Ibrahim am@hmetro.com.my Beg berisi mayat itu ditemui pekerja bengkel berhampiran kawasan semak di tepi parit tidak jauh dari tanah rizab Jabatan Bomba dan Penyelamat di Jalan Ukay Perdana, Hulu Klang, kira-kira jam 3.30 petang.

Kejadian menyayat hati itu hampir mengulangi insiden sama pada 17 September 2007 lalu apabila mayat Nurin Jazlin Jazimin, 8, turut ditemui mati dibunuh dalam beg pakaian sebelum dibuang di Petaling Jaya.


AL-FATIHAH KEPADA REMAJA BERKENAAN.

2 comments:

eiela said...

ya allah,,jahatnya org tuh,,semoga dijauhkan dari sebarang malapetaka. takziah kepada family dia.

Cik Liyana said...

JAHAT CAMPUR GILA KAN..entah apa la yg dia pikir msa nk bunuh tu kan.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...