Friday, July 08, 2011

Tenangkan fikiran..

Salam, sory dah lama cikliyana tak update kan.. Sorry sangat sebab buzy taksempat nak update campor dengan mamalas. Rasa bersalah plak dengan korang semua, orang ada belog kita pon nak ada belog tapi hampeh...hangat-hangat taik ayam.

Slah satu sebab hari tiba-tiba jek rasa nak update..pertamanya rindu sangat kat korang...kedua ni sajalah tempat untuk cikliyana meluahkan segala rasa hati yang serabut dalam otak nih. Rasanya perlu di bersihkan jugak nih...huhhu. 

Satu pengakuan yang jujur dari hati cikliyana, yer selama nih cikliyana tipu kalu cikliyana cakap ada berkenan kat sesape atau kapel ngan sesape. Bukan apa..cikliyana saja tipu sebab taknak orang cakap cikliyana ni hati kering..lesbian..yelah mulut orang macam-macam tapi  orang tau ke apa yang tersirat di sebalik semua nih?

Memang cikliyana takdapat lupakan dia walaupon cikliyana tau dia takkan terima cikliyana lagi. Siap cakap..kalau ada jodoh kita pasti bersama tapi dalam masa yang sama dia dah ada pon orang lain. cikliyana mengaku sebabkan ego cikliyana yang taknak maafkan dan terima dia dulu buat cikliyana merana sekarang.

So korang janganlah ego, nanti jadi macam i nih...hhuuhhu.. Pintu hati cikliyana belum terbuka untuk sesiapa tapi bukannya taknak buka tapi entahlah yang datang tuh ibarat angin jek..tak sungguh-sungguh pon. Mungkin sebab cikliyana pon tak sungguh dalam hal nih so tak boleh lah nak salahkan dorang. Sekarang nih... menjadi seorang yang hipokrit tuh perlu walaupon kadang-kadang ianya menyakitkan.. Pura-pura gembira supaya kita tak dipandang rendah orang lain...pura-pura kita bahagia supa orang lain tak kesiankan kita.

Ya Allah, tenangkanlah hatiku..damaikan supaya aku dekat padaMu.. dan jika benar dia untuk ku Kau berilah aku petunjuk kebahagian ku..amin.

3 comments:

Unknown said...

xpe,don't worry.maybe dia bukan utk kita..serahkan kepada Allah.insya allah pasti ok :)

NaniRostam said...

salam aidilfitri


minta maaf salah silap.

Anonymous said...

cik liyana ckp "menjadi hipokrit tuh menyakitkan", kan.
rasenye mnjadi hipokrit tu tk la perlu, lbih2 lg bile ianya mnyakitkan.
semoge tuhan tenangkan hatimu, dan tnjukkan jln mendekati-Nya, Amiin-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...