Monday, January 24, 2011

Gosip Getah : Ayu Usaha Puaskan Zaquan !!


"Ayu akan cuba jadi isteri yang sempurna bagi memastikan perkahwinan ini kekal bahagia sehingga ke akhir hayat," katanya usai majlis akad nikah.
Kata Ayu, dia dan Zaquan masih dalam proses mengenali hati budi masing-masing dan berharap ikatan perkahwinan itu dapat menjadikan hubungan mereka lebih matang.
"Ayu bimbang kalau tidak dapat puaskan hati Zaquan dan sebagai isteri, Ayu akan cuba memahaminya demi ikatan perkahwinan ini," ujarnya.
Ketika diajukan mengenai perbezaan usia di antara dia dan suaminya itu, Ayu berkata, ia bukanlah penghalang mahupun masalah besar yang perlu dibimbangkannya.
"Kami tidak pernah mempersoalkan tentang perkara itu dan walaupun Ayu lebih tua daripada Zaquan, Ayu tidak pernah nak mengarah Zaquan itu dan ini.

"Zaquan pula matang dalam semua perkara, jadi perbezaan umur bukan satu masalah perhubungan kami suami isteri," jelasnya.
"Ayu kini sudah bergelar isteri orang, jadi beberapa perkara perlu diambil kira antaranya membataskan pergaulan dengan lelaki lain serta cara pemakaian yang tidak terlalu seksi.
"Ayu tahu batas-batas yang perlu dijaga sebagai seorang isteri," ujarnya.

SEMOGA MEREKA BAHAGIA KE AKHIR HAYAT DAN DIKURNIKAN ANAK-ANAK YG COMEY & SIHAT
SUKA TENGOK AYU PAKAI TUDUNG DALAM NUR KASIH


ROZITA CHE WAN BILA LAGI?

SUMBER : KOSMO

2 comments:

sarah mohamad said...

hihi . ingatkan puas yang ituuu :D

Cik Liyana said...

notty yuuuuuu....heeeeee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...