Sunday, January 23, 2011

Gosip Getah : SEKSI Ke Berkemban ke BUKAN SATU ISU!

Hai.....bukan satu isu yer zaman sekarang nih banyak sangat dah artis duk berkemban sana sini, separuh telanjang, berbikini...ishh....ikut peredaran zaman & kesesuaian majlis katanya ! POPULARITI bukan terletak pada bakat tapi pada tubuh badan ke? Nak kata dari dulu lagi seksi..uhhm rasanya tak kut tapi sekarang nih...bangga sangat nk tunjuk TUUUTTT besar ! Isshh..










ingat lagi tak penyanyi nih?? lagu hottt...menangis dalam hujan, masa tu badan i tak hott lagi....

tapi sekarang...










“Memang itu foto saya. Saya bukan hipokrit dan begitulah gaya saya berfesyen, tapi tak sangka boleh mengundang kontroversi hingga saya dituduh sengaja nak tayang payudara.


“Waktu itu saya bersama beberapa rakan, termasuk juga artis lain, menghadiri majlis hari jadi di sebuah pusat karaoke di ibu kota. Jadi saya berpakaian mengikut kesesuaian majlis yang diadakan. SUMBER :METRO



HAH.....IKUT MAJLIS...ARTIS LAIN BOLEH JEK TAK TAYANG TUUUUTTT..HATI-HATI BAGI KENYATAAN...KAMU TUH ISLAM !!! 








3 comments:

qwert. said...

ikut kesesuaian majlis , tak ikut kesesuaian agama . haiyaaa ~

Puan Besar Shag Yahaya said...

Hahahahahahahaha. kalau ikut hati sampai esok tak nak benti gelak dengar statement paling bodoh sepanjang zaman! :D

Perty tu party tayang tetek ke? Adoi adoi~

Cik Liyana said...

haaahaa...betul tuh shaq!! parti tayang2 kot....nk karoke suara ke karoke badan...haaaaaaaaah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...