Tuesday, November 23, 2010

Gosip Getah : Komen Fasha Sandha Sambut Parti Halloween

Hai, dah lama kita tak ber-gosip getah kan! Ingat tak insiden Fasha Sandha pergi parti hantu dengan Jejai tuh? Si Fasha ni tak kisah pon kena kritik dengan orang sekeliling, lagi hebat dari hati getah wey! Tak tahulah hati jenis hape nih..kebal semacam jek! Hati Fasha Hati Konkrit !



Kalau tak ingat atau tak Pernah amik tahu klik GETAHPANAS

Nak dijadikan cerita lepas semua orang kecoh-kecoh, si Fasha Sendat ni tampil lah nak bagi penjelasan kenapa dia terlibat dengan parti hantu tuh..adakah Fasha memang rela hati..Allah je yang tahu..

“Saya rasa itu semua satu perkara yang normal yang dilakukan oleh semua orang. Itu laman web saya jadi tak salah kalau saya letakkan gambar-gambar peribadi. Kalau gambar parti Halloween itu yang menjadi isu, saya ingin jelaskan di sini bahawa kehadiran saya ke sana adalah atas jemputan teman. Jadi tak salah saya pergi ke sana dan mengikut tema parti?”
Bagi cikliyana yang agak kolot nih, tak salah kalau pergi sebagai jemputan, tapi tak boleh ke kalau tak berpakaian ikut tema? Takut orang cakap tak up-to-date ke, mana takut dengan DIA yang kat atas nuh?

“Bukan gambar seksi sahaja yang saya paparkan, semua gambar saya turut saya letakkan di laman tersebut. Tak kiralah gambar apa pun termasuklah gambar saya saya pergi bercuti dengan famili, kenduri dan sebagainya. Jadi saya tak kisah dikritik kerana apa yang saya lakukan bukan untuk menarik perhatian sebaliknya kerana diri sendiri,” jelas Fasha tanpa rasa bersalah.
Si Fasha ni kalau menjawab memang hebat, memang berani, jadi taksalah lah kan kalau cikliyana cakap si Fasha dengan Chinta Chanduri tuh sehati-sejiwa. Kepada Fasha sendiri dan kaki kipas Fasha, Hati Getah mintak maaf lah yer..kami ni penonton yang mewarnai kamu-kamu si artis, tanpa kami siapa lah korang.

**kredit: oh bulan

3 comments:

alinac lover said...

hu..dasat la dia kan~

Syazwana said...

tak suke fasha
kalau cerita die berlakon memang tak tengok la
hahaha

chenta said...

hati dia memang kebal dan kenyal la..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...