Monday, November 01, 2010

25FACT ABOUT HATI GETAH

Ni tag dari Rara...so sweet,,thanks Rara cayam!  Okey nak jawab tag ni memerlukan tenaga dan otak yang mantap dan padu!! >.< Okey ni 25 fakta dan auta sikit pasal Tuan belog Hati Getah.


  1. Taksuka bau getah tapi nama belog HatiKu Hati Getah..xde kaitan ngan getah pokok!
  2. anak sulung dari 4 beradik..dulu ingatkan ank perempuan tunggal tapi hancur bila aesyah lahir!
  3. saya sombong dikaca mata budak kaca mata..ehh bukan dimata org laen. 
  4. taksuka tengok cerita Indon tapi bila dah tengok diam kusyukk jek...hahahhaha
  5. Suka berlagak berani...padahal penakut jugak!
  6. Dulu saya sangat-sangat takut dengan kucing tapi skrang siap tido lagi ngn kucing!
  7. saya cepat ingat  orang tapi orang cepat lupa saya!
  8. tak suka bila org masuk campur peribadi saya!
  9. saya pendengar yang setia bagi kawan-kawan!
  10. Kurang bersetuju dengan hasil kerja org laen terutama lelaki..maaf
  11.  saya rapat ngn budak lelaki..sb saya takpandai berpura2...gelak seluas mulut!
  12. saya ada kawan yang paling rapat dan saya percaya walaupon org tgk kami takrapat mana!
  13. sekali saya benci org tuh,,,mmg susah sy nak baek semula..saya jahat!
  14. sy suka merajuk dan marah2!
  15.  susah jatuh cinta balik bila saya dikhianati
  16. Takmakan durian tapi makan gulai tempoyak
  17. Tak makan petai kecuali sambal petai.
  18. saya suka lepak kat rumah jek
  19. Takut dengan ulat bulu dan ulat gonggok!
  20. saya budak uniten..tapi dulu lah skarang dah abis..heheh
  21. saya kedekut!
  22. saya single tapi unavailable..tapi cuba lah klu dapat.
  23. saya menghancurkan harapan seorang lelaki..maaf saya takdapat terima awk!
  24. saya target nak kawin umo 26
  25. kalau takjumpa jodoh umo 26 sy terima jodoh keluarga
  26. saya taksuka jawab tag panjang2! penatnya jawab tag ni..tapi thanks Rara!
i love u all..

http://asyazain.blogspot.com/
http://efashi.blogspot.com/
http://fatinibrahim.blogspot.com/
http://sarah-najwan.blogspot.com/
http://aibaks.blogspot.com/
http://eiraakayoh87.blogspot.com/
http://suziesanjidisini.blogspot.com/
http://gomokpendekk.blogspot.com/
http://nasyieen.blogspot.com/
http://eiydaasaari.blogspot.com/
http://zatulalwani.blogspot.com/
http://aunibaek.blogsopt.com/
http://memorianna.blogspot.com/
http://manismanismasam.blogspot.com/
http://jambancomel.blogspot.com/
http://iekahanafi.blogspot.com/
http://fishofillet.blogspot.com/
http://pijaosix.blogspot.com/
http://ayienzarina.blogspot.com/
http://tyraww.blogspot.com/
http://www.anastasyea.com/
http://cikaintaufik.blogspot.com/
http://mybacteria.blogspot.com/
http://www.bunneesya.blogspot.com/
http://mallisanadia.blogspot.com/

yang mana takde dalam senarai pon kena tag jugak eh...
okey dah...sape yang kena tag tuh jawab la ek..







okey skarang nak tag


4 comments:

~ PIJA ~ said...

thanks sebab tag...
saya da kene tag dan da buat pun..awak boleh refer link di bawah yer..anyway..tq babeh..

25 indentiti yang hilang

cuteyes said...

tq tau tag..:) ok, dah jawabbb.. http://zatulalwani.blogspot.com/2010/11/10-fakta-tentang-si-gadis-manis.html

suziesanji said...

owhh~~ nanti free, insyaallah wat k

FatinSyahirah said...

dah buat tag kamu.
ngeee. terima kasih! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...