Monday, October 25, 2010

Jadi pendiam tuh mesti sebab takboleh bising-bising nanti kena halau!






Heh, pagi tadi gi interview kat Menara Lee Rubber kat jalan melaka. Pergi naek LRT, sampai-sampai jek terus belok ke kanan dengan konpiden nye! dan akhirnya terlambat untuk interview! Patutnya ikut jadual pukul 9:20 a.m mesti sampai okey, tapi dah sesat debar la wey! Tengok jam dah pukul 9:40 a.m hey da lambat uwaaaaaa.... lastly amik cab gi jalan melaka. HUH macamana boleh tak perasan yg wisma tu depan mata jek! Kena korek mata dah la kali ni....!!! laen kali kena pakai spek yang paing besar!!! 

Naek atas jek, dapat nombor giliran yg ke 21!! okey , sweet twenty-one forever young! Masa ngah interview dada macam laen macam jek, macam sakit jek nak pecah kot...huhuuhu. Keputusan tunggu lagi, dalam bulan sebelas hujung atau tengah boleh tau la. Mintak-mintak dapat.

Sudah tu, naek Menara Telekom untuk jadi visitor atau pelawat. Buat muka tak malu, jalan terus duduk kat meja kosong. Masa nak gi tandas, jalan nonong ke depan terus konon tahu lah tu, konon da expert...hahaha tapi undur balik tanya penjaga, "cik mana toilet". hahahha laen kali taktahu tanya dulu okey!

Lenguh kaki duduk jek atas kerusi, jadi pendiam tuh mesti sebab takboleh bising-bising nanti kena halau!


2 comments:

bun_nee said...

gudluck..harp2 bulis... lain kali tnayo ore kalu xtahu. tidok sesat. ok

eiela said...

gud luck ye for interview tuh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...