Saturday, December 12, 2009

panjang mcm roti!

1.Bekas kekasih saya adalah :
DIA la.....xmungkin kami.

2.Saya sedang mendengar:
bunyi kipass


3.Mungkin saya patut :
turunkan BERAT BADAN yg mcm tong


4.Saya suka :
BORAK dari kecik smp tua. Bukak kdai BUAL.

5.Sahabat-sahabat baik saya :

Like A.B.C. = AWESOME. BEST. COMEY.. sweetiespie.


6.Saya tak paham :
Kenapa orang kena merokok?!


7.Saya kehilangan :
HATI...xde org curi...tp...isk..iskk...sob..sob

8.Ramai yang berkata :
Saya SOMBONG.


9.Makna nama saya :
ENTAHLAH....TIDAK TAU.. TP YG PASTI MKNANYA BAGUS!

10.Cinta itu adalah:
CINTA ITU IBARAT SAMBAL BELACANN..MAKIN PEDAS MAKIN BAGUS!! hahhaha ntah pape jek


11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
kerja la kot....



12.Saya akan cuba :
BAIKI PERANGAI SAYA...chaiyooookkkkk....fighting!


13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
FOREVER. Hahahahaha.

14.Telefon bimbit saya :
adore with NOKIA.

15.Bila saya terjaga dari tidur :
TENGOK FON (kot da org msj ker..pdahal xde pon..poyo jek) N KIPAS.

16.Saya paling meluat apabila :
orang perasan cantik sombong nak mampus!


17.Pesta/Parti adalah :
tak cool!


18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
kucing! meow meow


hye..nama saya KIKI! saya suka STUDO(study+tdo)!

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
BABY la.....sume org cayang..org peluk..cium2..muahhhhh


20.Hari ini :
BOSANNNN.......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

21.Malam ini saya akan :
MAIN GAME!!!!

22.Esok pula saya akan :
wat assignment ETHICS....wif kak yati comey!

23.Saya betul2 inginkan :
SUAMI...sy gatai nk kawin!



24.Ketika sy lihat wajah sy di hadapan cermin pagi ini :
ALAMAK!!!! Jerawat!!!!


25.Makanan Barat atau Jepun? :
BARAT jek...xsuka mknan MENTAH!!


26.Bilik yang terang atau gelap? :
TAKUT GELAP!!!! Kna ada cahaya lampu tidur...bru BESH!!

27.Makanan segera adalah :
SEDAP.CEPAT.PANTAS UNTUK SAKIT!

28.Ayat terakhir yang sy katakan pada seseorang?
I MISS U...BZ KE?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...