Sunday, January 30, 2011

Bertanya boleh tapi kalau dah banyak sangat TAK BOLEH !

Assalamualaikum semua !

Sorry lama dah tak update berhabuk! penat sikit minggu nih, tambah-tambah dah mula cuti sekolah, apalagi jadi tukang masak lah..huhuhu! Harini jek ada request suruh buat pizza & Nasi Kuning Kelantan. Pagi tadi masak simple jek, Spiral Goreng Ala Mamak...simple ke?. Gemuk & kembung lah  orang yg nak diet dalam rumah nih..hahahhahah!

Eh, tengok tajuk kat atas..kalau taknak sesat kena bertanya, kalau tak tanya hilang punca. Tapi kalau terus bertanya tanpa kita tahu siapa & kenal orang tuh, PERLU ke? Contohnya penyalahgunaan FormSpring, penat tau bukak e-mail tengok ada 7-10 soalan yang perlu dijawab di Formspring, tapi dari orang yang kita takkenal & soalan tu lebih kepada soalan pendapat. Eh, memang boleh sangat kalau nak jawab soalan kamu tuh, tapi kalau dah banyak sangat...huhuhuhuhuhu saya takkenal kamu & saya rasa takperlu saya jawab soalan yang takberkaitan, Kamu tak tahu nama saya & soalan kamu terlalu general & rasanya tak sesuai kalau terus berkenalan di Formspring. 

saya tak kisah kalau orang kata saya sombong, tapi saya sombong bersebab, & cukup fed-up bila orang terus bertanya benda yg saya tak suka nak jawab & bila saya takjawab terus label saya macam-macam. soalan pendek remeh-remeh macam dah makan ke, dah tidor ke, kamu fall in love dengan saya ke takperlu tanya dalam formspring yer. Then please bagi tahu nama kamu supaya saya kenal kamu kalau kamu nak saya kenal kamu & jawab soalan kamu.

TANYA BENDA YANG KAMU RASA PATUT JEK TAU.





2 comments:

afifah said...

blog walking..

Azuan said...

dah jarang buka formspring nie..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...