Monday, November 08, 2010

Kerana Ego Saya Menyesal

Tak kira lelaki ke perempuan ke semua mesti ada ego kan! Cikliyana yang hati getah ni pon ada ego. Bukan sikit tapi banyak sampai penah kena tegur "takboleh ke awak lepaskan ego awak tuh" "takde gunanya ego tuh" . Tapi...susah nak buang ego tuh..dan sebab ego tuhlah saya single kan. Kerana ego saya menyesal tuduh yang bukan..takut nak mengaku yang saya ni salah. Maafkan saya. 


dari YouTube.

Nota Getah : carikan dia untuk saya! 

3 comments:

Farah Sygs said...

cik liyana...kdg2 ego tu perlu jgk kn dlm diri kite nie....huhu

Cik Liyana said...

betul tuh farah...huhuhu

Nona Nadzirah Anak PakDin said...

kerana ego cik liyana single.
maybe, sebab sama macam cik nona jugak.
sama tinggi je kot ego kita kan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...