Thursday, November 11, 2010

Award untuk Hati Getah


TEPUK..TEPUKK...
TAHNIAH  UNTUK DIRI SENDIRI!! 

TERIMA KASIH banyak-banyak nak ucap kat kak pija sebab sudi bagi award ni kat HatiKu Hati Getah!! Rasa macam nak lastik laju-laju jek kat kak pija!! hoyeeehhh...!
sejak saya masuk belog kak pija saya rasa DUNIA TANPA SEMPADAN..
ehem-ehem kau ni membodek cikliyana oiii

**HatiKu Hati Getah masih baru..masih perlukan pertolongan dan tunjuk ajar dari blogger otai. 
sila guna galah untuk jolok sarang getah! 

nak tag mereka untuk AWARD NIH..

  1. IBU QALEESYA : nilah sahabat seumur hidup! kenal dari teknik sampai sekarang! gaduh ke baik ke benci ke sayang ke kita tetap kawan!muahh ciknee!!
  2.  WEEDA : rajin meng-komen budak ni..belog dia bukan belog jiwang tapi tuannya jiwang..hehehhe
  3. LADY-DYLA : budak korea tapi tinggal kat terengganu..pergghh hebat kan! budak ni suka sangat makan nasi kerabu sampai meng-abdikan nasi kerabu di belog nya. hehhe
  4. MISS TORA :  Tora datang lagi dengan mainan dendang!! minat betol ngn mainan! tag dia..tag dia!!
  5. MISS RARA : Rara kena cepat sembuh tau! akak bagi ubat nih..makan tau! kalau tak lastik telinga tuh! padan muka! 
**tu jek..yang lain tuh kalau nak tag sendiri eh....hehehhehe!!



3 comments:

~ PIJA ~ said...

dan dan nak lastik den..lastik balik kang..:)

Weeda said...

okeh akak...tenkiu veryy much..

hiksss weeda jiwang sikit2 je...haha...

d_LA said...

thanx laling tp dla baru jer dpt award ni..huhu..leh refer cni [ http://nasi-kerabu.blogspot.com/2010/11/tq-farhah-n-nabilah.html ]

tahniah dpt award ! AJA AJA !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...