Friday, April 23, 2010

semoga abadi

salam..
Hye dah lama tak ber blog eh..haha bukan sibuk tapi xde mood nak update. banyak cerita nak kongsi ni tapi keep it as my secret k. so far, skang ni duk kat muadzam lah nak habiskan masa-masa terakhir di Muadzam. Isyaallah ada umo panjang, ada rezeki datang lagi. sebenarnya bukan best pon duk muadzam ni tapi disebabkan dah nak abis tetiba plak rasa sayang kat muadzam (haha tipu kan :p). dah last-last kat uniten nih dapat plak duk Blok D..cet jauh tuh!! nasib lah.. harmoni blok A & B da rasa, ilmiah blok B, C, D da rasa . Cukup lah tu kan. hahhaaa..k teeettt da abis citer borim.

Hari ni tergerak hati nak update blog sebab teringatkan arwah secara tetiba. Mungkin sebab ngah layan mood jiwang+sedih mp3. Syukur kpd Allah sebab dapat kenal arwah, walaupun arwah bukan seorang yang special tapi mungkin dia pernah jadi penunggu yang setia hingga ke akhir hayatnya. Maafkan ku kerna xdapat tunaikan permintaanmu sehingga kau meninggalkanku buat selamanya. Aku betol-betol menyesal dan kehilangan seorang kawan. masa gi lawat kat ICU USM tu awak tau saya datangkan...i still remember when u call my name n give me hope n advice when i needed. Saya takkan lupa hari tuh...hari awak tinggalkan saya, saya terkilan sebab semua orang xnak bagitau saya.. Masa saya dtg tahlil tuh..ur mom xabis2 peluk saya, she told me everything u did ngan nada berguarau "da xdpt yana nak jadi menantu umah ni". Masa tu saya taktau nak cakap ape cuma peluk mak awak dan nangis, da lebih 3tahun awak pergi.. semoga roh awak di cucuri rahmat. Isyaallah suatu hari nanti bila saya ada kekuatan saya melawat kubur awak. Maafkan saya.




this post are special regard to arwah Mohammad Zulhafiz..09/2007

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...