Sunday, March 14, 2010

THE TRUTH IS ..I LIKE U

~aku suka cara dia~

tula ciri-ciri yang aku suka, semua orang nak partner yang boleh ubah dia rite??? also me, aku suka cara dia. ciri-ciri yang aku nak ada pada dia. tapi aku tak tahu ape ciri-ciri dia nak. mungkin bukan pada aku, sebab aku tau mmg bukan. tapi aku suka dia. aku hanya perlukan orang yang boleh control aku tapi bukan bermaksud control aku x boleh pergi situ sini tapi boleh ubah jd lebih better. sebab aku ni degil, ssh terima nasihat aku oerlu org yang blh guide aku dunia akhirat bkn stakat blh huahuaahuaa ngn aku jek.
huhuhuuuu tapi dia kepunyaan orang lain..rite???? aku tak berharap cuma aku...entahlah..hampa sikit. mungkin dia mmg bukan untuk ku. jangan berharap la CIK LIYANA~~

"the truth is hiding in your eyes and its hanging on ur tongue, just boiling in my blood, but u think i can't see...yes i can't see"

 

BUT...

CHILL la CIK LIYANA ALWAYS HAPPY~~

~the truth is in me but i won't show it to other~


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...