Thursday, February 04, 2010

saya sakit

hoho sudah terbukti cik liyana sakit, bukan luaran tapi dalaman yang cuba disembunyikan pleh wajah-wajah gembira dan gelak hua huaaa huhaa. kalau lah boleh nyanyi nak jek nyanyi tapi nak nyanyi lagu ape ek? uhh cukup terseksa sekarang. penat betol...banyak fikir ke hah?agaknya lah kot..tapi fikir ape???

kepada S** sori cik liyana tak boleh nak cakap ya atau tidak sebab ni perlukan masa untuk difikirkan dan usah tanya selama mana masa yang diperlukan untuk cik liyana berfikir. awak hanya lah kawan dan tolong jangan ulang masa yang dah berlalu. biarkan ia pergi bersama angin lalu.

hari ni baru jek lepas mid term exam SM, so far huh agak susah sebab tidak membaca dan menelaah dengan sempurna. soalan dia agak berbelit sebelit ular sawa that will crumble your bones. then malam ohh lupa sudah pagi yang indah bersepoi-sepoi ni cik liyana sedang menyiapkan proposal yang ingin ditunjukkan kepada miss esok..ohh sungguh susah sehingga tak tahu nak wat aper..tak tercapai akal ku!! dan yang paling susah kena wat grafik..oh saya cukup tidak terrer cukup lah sekadar tahu mengEDITing gambar sendiri agar menjadi comey dan putih selepok padahal diri yang sebetolnya tidaklah seFOTOGEDIK dalam gambar.. "picture lies you" ..

dan berita yang tidak gemar difikir dikala serabut ala-ala mesin basuh ni adalah MASIH BELOM MEMBELI TIKET PULANG..oh tiket aku menyeru kepadamu jangan kau pergi meninggalkanku..dampingilah aku...huhuhuhuaku perlukan mu walaupon aku terpaksa membayar untuk melanggan dan menikmatimu.

okey sekian sahaja NGEPEKing kali ni.. berjumpa lagi dimasa lapang.....

p/s: cik liyana tak suka mengepek atau bebel~cuma jari jek gatal




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...