Saturday, November 27, 2010

Ana Raffali - Tolong Ingatkan Aku


Hey, lelaki yang lalat berak kat muka tuh MERAH kan? Ala cerita Merah Putih tuh ! Dia suka berlakon watak jahat kan! 

Abaikan, nak dengar lagu ni jek tiap masa..kecewa ke? Entah lah..tapi sekarang nih dah tak rasa ape-ape..mungkin dah putus asa kot.

Tapi kan HatiKu Hati Getah, suatu hari nanti akan ada Jejaka yang ketuk dan bukak balik kunci pintu hati nih..eceh nak tunggu lah! Tapi kalau sampai 26 tahun tak kahwin cemane? Andartu ? Huh taknaklah! huhuhuu taknaklah..betul nih taknak! 

Ada calon tak untuk cikliyana?

1 comment:

alyaaboolat said...

suke gler lagu ni...huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...